Przejdź do głównej treści
  • Bankowość internetowa

    Bankowość internetowa

    Jest to nowoczesna i bezpieczna usługa umożliwiająca dostęp do środków finansowych zgromadzonych na rachunku bankowym za pośrednictwem Internetu. Usługa zbudowana jest w oparciu o najnowsze technologie, pozwala to na korzystanie z bankowości internetowej również na urządzeniach mobilnych (np. tablet, smartfon) za pośrednictwem przeglądarki internetowej.

    Korzystanie z bankowości internetowej jest bardzo łatwe i możliwe z dowolnego miejsca na świecie przez 24 godziny na dobę.

    Klient ma możliwość wyboru metody dostępu i autoryzacji w systemie bankowości internetowej:

    • aplikacja mobilna BSGo - najnowocześniejsza metoda autoryzacji dyspozycji Klienta. Za pomocą jednego kliknięcia w aplikacji mobilnej można zatwierdzić lub odrzucić autoryzację oraz wykonać szereg czynności związanych z zarządzaniem produkatami bankowymi. Aplikacja daje także szerokie możliwości monitorowania wszelkich akcji związanych z działaniami użytkownika w formie wygodnych powiadomień
    • hasło maskowalne - służy do identyfikacji Klienta. Do autoryzacji przelewów wykorzystywane są kody przekazywane Klientom za pomocą wiadomości SMS

    Dlaczego warto?

    komfort i oszczędność czasu – możliwość wykonania płatności bez konieczności wychodzenia z domu
    bezpieczeństwo, poufność i niezawodność - tak ważne w dobie nasilających się oszustw bankowych
    całodobowy dostęp do rachunku, zawsze i wszędzie
    niższe opłaty za przelewy i zlecenia
    stały i pewny kontakt z Bankiem
    łatwe i szybkie wykonywanie transakcji krajowych oraz zagranicznych
    zaawansowane technologie weryfikacji tożsamości (mojeID, biometria)

    Sprawdź funkcjonalności jakie oferuje nowy system bankowości internetowej:

    • dostęp do najważniejszych informacji o posiadanych rachunkach, kredytach i lokatach
    • funkcja zapamiętywania odbiorców przelewów, do przyszłego wielokrotnego użycia
    • funkcja tworzenia „zaufanych odbiorców”, która pozwala pominąć każdorazową autoryzację przelewów i znacząco skraca czas dokonywania płatności
    • płynne przełączanie pomiędzy kontem firmowym a osobistym, bez konieczności dodatkowego logowania
    • możliwość złożenia wniosku o 800+ oraz 300+
    • możliwość założenie Profilu Zaufanego z wykorzystaniem usługi potwierdzania tożsamości mojeID
    • pełna obsługa wsparcia w trakcie pandemii COVID-19 (Tarcza Finansowa PFR, „wakacje kredytowe”)
    • sprawdzanie sald, dostępnych środków i historii na rachunkach bieżących i oszczędnościowych
    • sprawdzanie stanu rachunków kredytowych
    • wykonywanie przelewów krajowych i zagranicznych
    • wykonywanie przelewów w PLN z odroczonym terminem realizacji
    • wykonywanie przelewów do ZUS, US i innych organów podatkowych
    • możliwość wykonania przelewów natychmiastowych (Express Elixir)
    • otwieranie lokat terminowych w PLN
    • drukowanie potwierdzeń zrealizowanych transakcji
    • stały kontakt z Bankiem oraz wygodne składanie najważniejszych wniosków i modyfikacji

    Zapraszamy do obejrzenia materiałów instruktażowych z poszczególnych funkcji systemu bankowości

    Obsługa lokat

    <iframe src="https://www.youtube.com/embed/578HdhXobS0?v=578HdhXobS0&amp;list=PLXJ5WvKSx5sX0cJ7aFcLJxictqHsCl-4w&amp;index=2&amp;disablekb=1" allow="autoplay" allowfullscreen="" uk-responsive class="uk-responsive-width"></iframe>

    Sekretariat

    36-047 Niechobrz 118
    tel. 17 859 14 18
    email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych:
    AE:PL-85201-93303-IVHWD-26

    godziny otwarcia:
    od poniedziałku do piątku 07:30 - 15:00

    NIP: 813-02-69-006
    REGON: 000507495
    KRS: 0000124127

    Infolinia

    tel. 17 859 14 00
    Infolinia czynna w godzinach:
    od poniedziałku do piątku 07:30 - 15:30

    Centrala Banku w Niechobrzu

    Niechobrz 118, 36-047 Niechobrz
    tel. (17) 859 14 00

    Obsługa Klienta: 7:30–15:00
    wpłatomat / bankomat 24h

    Filia w Boguchwale

    ul. Suszyckich 6, 36-040 Boguchwała
    tel. (17) 871 17 92

    Obsługa Klienta: 8:30–15:30
    wpłatomat / bankomat 24h

    Ekspozytura w Zgłobniu

    Dom Ludowy w Zgłobniu, 36-046 Zgłobień 77
    tel. (17) 871 60 97

    Obsługa Klienta: 7:30–15:00
    bankomat 24h

    Oddział w Kielanówce

    Kielanówka 35/1, 35-106 Rzeszów
    tel. (17) 740 10 44

    Obsługa Klienta: Wtorek, Czwartek: 8:00–12:00
    Poniedziałek, Środa, Piątek: nieczynne

    wpłatomat / bankomat 24h

    Infolinia:

    17 85 91 400

    Zastrzeganie kart:

    828 828 828

    Bank Spółdzielczy w Niechobrzu z siedzibą w Niechobrzu, 36-047 Niechobrz 118, tel. 17 859 14 00, którego akta rejestrowe są przechowywane w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisanym do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS-0000124127, NIP: 813-02-69-006, REGON: 000507495, Kod SWIFT: POLUPLPR