Szanowni Klienci,
Mamy przyjemność poinformować, iż od dnia 11.05.2021r. w godzinach wieczornych (około 21:00) udostępnimy Państwu nową odsłonę aplikacji mobilnej BSGo (dawny mToken Asseco MAA).
Od w/w daty aplikacja zyska szeroką gamę nowych funkcjonalności, z czego najważniejsze z nich to:
- dokonywanie płatności z poziomu aplikacji mobilnej
- zakładanie depozytów z poziomu aplikacji mobilnej
- informacja o saldzie przed zalogowaniem (procentowa lub kwotowa)
- praca multikontekstowa (jako klient detaliczny lub firmowy)
- wygodne zarządzanie posiadanymi produktami z poziomu aplikacji mobilnej
Tych z Państwa, którzy aktualnie korzystają z aplikacji BSGo informujemy, że podczas pierwszego uruchomienia aplikacji po wskazanej wyżej dacie, Klient zostanie poinformowany o konieczności wyboru zakresu funkcjonalnego aplikacji BSGo. Możliwe do wyboru będą dwa scenariusze (pierwszy z nich jest podpowiadany domyślnie):
- Przełączenie się na pełną funkcjonalność (opisaną powyżej) aplikacji mobilnej BSGo
- Pozostanie przy dotychczasowej funkcjonalności mobilnego tokena służącego do autentykacji (logowanie) i autoryzacji (podpisywanie zleceń) z funkcją powiadomień o zmianach na rachunkach
Ponadto pragniemy poinformować, iż dla zleceń realizowanych przy użyciu aplikacji mobilnej zdefiniowano domyślny limit kwotowy (jednorazowej operacji oraz dzienny) w wysokości 1 000 PLN. Jeżeli w chwili obecnej posiadali Państwo limit niższy niż 1 000 PLN, wówczas system uwzględni tę niższą wartość limitu jako obowiązującą.
Wszystkich Państwa, którzy jeszcze nie posiadają zainstalowanej i skonfigurowanej aplikacji mobilnej BSGo, zachęcamy do jej pobrania oraz zgłoszenia się do dowolnego oddziału Banku w celu zmiany środka autoryzacji.
Poniżej zamieszczamy opracowane dla Państwa filmy instruktażowe oraz obowiązującą instrukcję obsługi.