-
Bankowość internetowa
Jest to nowoczesna i bezpieczna usługa umożliwiająca dostęp do środków finansowych zgromadzonych na rachunku bankowym za pośrednictwem Internetu. Usługa zbudowana jest w oparciu o najnowsze technologie, pozwala to na korzystanie z bankowości internetowej również na urządzeniach mobilnych (np. tablet, smartfon) za pośrednictwem przeglądarki internetowej.
Korzystanie z bankowości internetowej jest bardzo łatwe i możliwe z dowolnego miejsca na świecie przez 24 godziny na dobę.
Klient ma możliwość wyboru metody dostępu i autoryzacji w systemie bankowości internetowej:
- aplikacja mobilna BSGo - najnowocześniejsza metoda autoryzacji dyspozycji Klienta. Za pomocą jednego kliknięcia w aplikacji mobilnej można zatwierdzić lub odrzucić autoryzację oraz wykonać szereg czynności związanych z zarządzaniem produkatami bankowymi. Aplikacja daje także szerokie możliwości monitorowania wszelkich akcji związanych z działaniami użytkownika w formie wygodnych powiadomień
- hasło maskowalne - służy do identyfikacji Klienta. Do autoryzacji przelewów wykorzystywane są kody przekazywane Klientom za pomocą wiadomości SMS
Dlaczego warto?
komfort i oszczędność czasu – możliwość wykonania płatności bez konieczności wychodzenia z domu
bezpieczeństwo, poufność i niezawodność - tak ważne w dobie nasilających się oszustw bankowych
całodobowy dostęp do rachunku, zawsze i wszędzie
niższe opłaty za przelewy i zlecenia
stały i pewny kontakt z Bankiem
łatwe i szybkie wykonywanie transakcji krajowych oraz zagranicznych
zaawansowane technologie weryfikacji tożsamości (mojeID, biometria)
Sprawdź funkcjonalności jakie oferuje nowy system bankowości internetowej:
- dostęp do najważniejszych informacji o posiadanych rachunkach, kredytach i lokatach
- funkcja zapamiętywania odbiorców przelewów, do przyszłego wielokrotnego użycia
- funkcja tworzenia „zaufanych odbiorców”, która pozwala pominąć każdorazową autoryzację przelewów i znacząco skraca czas dokonywania płatności
- płynne przełączanie pomiędzy kontem firmowym a osobistym, bez konieczności dodatkowego logowania
- możliwość złożenia wniosku o 800+ oraz 300+
- możliwość założenie Profilu Zaufanego z wykorzystaniem usługi potwierdzania tożsamości mojeID
- pełna obsługa wsparcia w trakcie pandemii COVID-19 (Tarcza Finansowa PFR, „wakacje kredytowe”)
- sprawdzanie sald, dostępnych środków i historii na rachunkach bieżących i oszczędnościowych
- sprawdzanie stanu rachunków kredytowych
- wykonywanie przelewów krajowych i zagranicznych
- wykonywanie przelewów w PLN z odroczonym terminem realizacji
- wykonywanie przelewów do ZUS, US i innych organów podatkowych
- możliwość wykonania przelewów natychmiastowych (Express Elixir)
- otwieranie lokat terminowych w PLN
- drukowanie potwierdzeń zrealizowanych transakcji
- stały kontakt z Bankiem oraz wygodne składanie najważniejszych wniosków i modyfikacji
Zapraszamy do obejrzenia materiałów instruktażowych z poszczególnych funkcji systemu bankowości
Obsługa lokat
<iframe src="https://www.youtube.com/embed/578HdhXobS0?v=578HdhXobS0&list=PLXJ5WvKSx5sX0cJ7aFcLJxictqHsCl-4w&index=2&disablekb=1" allow="autoplay" allowfullscreen="" uk-responsive class="uk-responsive-width"></iframe>