Szanowni Klienci,
uprzejmie informujemy, że nowe wnioski o wypłatę świadczenia 500+ są dostępne w systemie bankowości internetowej od 1 lutego 2021r.
Przypominamy, że zmianie ulegają zasady składania wniosków. Do tej pory rodzice dzieci, którzy już pobierali świadczenie 500+ nie musieli składać wniosków na kolejny okres świadczeniowy, ponieważ raz złożony wniosek był automatycznie odnawiany. Nowe przepisy wskazują, że prawo do pobierania świadczenia 500+ w 2021r. jest ustalane na czas od 1 czerwca 2021r. do 1 maja 2022r. Oznacza to, że aby otrzymać świadczenie w nowym okresie świadczeniowym trzeba złożyć nowy wniosek. W związku z tym, w przypadku kiedy wniosek składany jest drogą elektroniczną, dostępne są do wyboru dwa okresy świadczeniowe:
od 1 lipca 2019r. do 31 maja 2021r. (obecnie trwający okres świadczeniowy)
od 1 czerwca 2021r. do 31 maja 2022r. (nowy okres świadczeniowy)
Termin wypłaty świadczeń 500+ w roku 2021 zależy od tego, kiedy złożony zostanie wniosek:
Jeśli wniosek zostanie złożony do 30 kwietnia, wypłata świadczenia nastąpi do 30 czerwca
Jeżeli wniosek zostanie złożony od 1 do 31 maja, wypłata świadczenia nastąpi do 31 lipca
Jeżeli wniosek zostanie złożony od 1 do 30 czerwca, wypłata świadczenia nastąpi do 31 sierpnia
Jeżeli wniosek zostanie złożony od 1 do 31 lipca, wypłata świadczenia nastąpi do 30 września
Wnioski złożone do 30 czerwca zapewnią ciągłość otrzymywania świadczenia. Osoby, które złożą wnioski w terminie do 30 czerwca, otrzymają wyrównanie za okres od maja 2021 r. (koniec obecnego okresu świadczeniowego). Natomiast osoby, które wyślą wniosek od 1 lipca, nie dostaną wyrównania za maj.
Jak wypełnić wniosek Rodzina 500+ w systemie bankowości internetowej
Wniosek o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego Rodzina 500+ znajdziesz po zalogowaniu do systemu bankowości internetowej, w miniaplikacji "PROGRAM 300/500 PLUS"
Informacje dotyczące statusu prezentowanego w potwierdzeniu wysłania wniosku:
✅Przetwarzany - trwa przesyłanie wniosku do systemu Emp@tia
✅Dostarczony – wniosek został przesłany do systemu Emp@tia
✅Błąd dostarczenia – wniosek nie został dostarczony do systemu Emp@tia. Wyślij wniosek jeszcze raz
Informacje dotyczące załączników:
Copyright © Bank Spółdzielczy w Niechobrzu |
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację warunków korzystania z serwisu
Bank Spółdzielczy w Niechobrzu z siedzibą w Niechobrzu, 36-047 Niechobrz 118, tel. 17 859 14 00, którego akta rejestrowe są przechowywane w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisanym do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS-0000124127, NIP: 813-02-69-006, REGON: 000507495, Kod SWIFT: POLUPLPR