Przejdź do głównej treści
  • Rodzina 800+ / Dobry start 300 dla ucznia

    Rodzina 800+ / Dobry start 300 dla ucznia

    Szanowni Klienci,

    uprzejmie informujemy, że nowe wnioski o wypłatę świadczenia 500+ są dostępne w systemie bankowości internetowej od 1 lutego 2021r.

    Przypominamy, że zmianie ulegają zasady składania wniosków. Do tej pory rodzice dzieci, którzy już pobierali świadczenie 500+ nie musieli składać wniosków na kolejny okres świadczeniowy, ponieważ raz złożony wniosek był automatycznie odnawiany. Nowe przepisy wskazują, że prawo do pobierania świadczenia 500+ w 2021r. jest ustalane na czas od 1 czerwca 2021r. do 1 maja 2022r. Oznacza to, że aby otrzymać świadczenie w nowym okresie świadczeniowym trzeba złożyć nowy wniosek. W związku z tym, w przypadku kiedy wniosek składany jest drogą elektroniczną, dostępne są do wyboru dwa okresy świadczeniowe:

    • od 1 lipca 2019r. do 31 maja 2021r. (obecnie trwający okres świadczeniowy)

    • od 1 czerwca 2021r. do 31 maja 2022r. (nowy okres świadczeniowy)


    Termin wypłaty świadczeń 500+ w roku 2021 zależy od tego, kiedy złożony zostanie wniosek:

    • Jeśli wniosek zostanie złożony do 30 kwietnia, wypłata świadczenia nastąpi do 30 czerwca

    • Jeżeli wniosek zostanie złożony od 1 do 31 maja, wypłata świadczenia nastąpi do 31 lipca

    • Jeżeli wniosek zostanie złożony od 1 do 30 czerwca, wypłata świadczenia nastąpi do 31 sierpnia

    • Jeżeli wniosek zostanie złożony od 1 do 31 lipca, wypłata świadczenia nastąpi do 30 września


    Wnioski złożone do 30 czerwca zapewnią ciągłość otrzymywania świadczenia. Osoby, które złożą wnioski w terminie do 30 czerwca, otrzymają wyrównanie za okres od maja 2021 r. (koniec obecnego okresu świadczeniowego). Natomiast osoby, które wyślą wniosek od 1 lipca, nie dostaną wyrównania za maj.

    Przydatne informacje

    Jak wypełnić wniosek Rodzina 800+ w systemie bankowości internetowej

    Wniosek o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego Rodzina 500+ znajdziesz po zalogowaniu do systemu bankowości internetowej, w miniaplikacji "PROGRAM 300/500 PLUS"

     

    • Wniosek składasz w swoim imieniu. Nie masz możliwości złożenia wniosku w imieniu innej osoby
    • Przed wypełnieniem wniosku zapoznaj się z Informacjami o programie Rodzina 500+ na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
    • Jeżeli do wniosku załączasz wymagane dokumenty, to przygotuj wcześniej ich skany
    • W przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących wypełnienia wniosku, zapoznaj się z Informacjami o programie Rodzina 500+ na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, instrukcjami wypełniania wniosku na stronie Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej lub skontaktuj się z Organem prowadzącym w gminie, np. MOPS, który będzie rozpatrywał wniosek i na jego podstawie rozstrzygał, czy przysługuje świadczenie wychowawcze

    Informacje dotyczące statusu prezentowanego w potwierdzeniu wysłania wniosku:

    • Przetwarzany - trwa przesyłanie wniosku do systemu Emp@tia
    • Dostarczony – wniosek został przesłany do systemu Emp@tia
    • Błąd dostarczenia – wniosek nie został dostarczony do systemu Emp@tia. Wyślij wniosek jeszcze raz
    Informacje dotyczące załączników:
    • Maksymalna liczba załączników: 7 sztuk
    • Maksymalna wielkość pojedynczego załącznika: 500KB
    • Maksymalna łączna wielkość wszystkich załączników: 3,5MB
    • Nazwy załączników nie mogą zawierać znaków polskich, specjalnych i spacji oraz muszą być unikalne w ramach jednego wniosku
    • Formaty załączników: PNG, JPG lub PDF

    Sekretariat

    36-047 Niechobrz 118
    tel. 17 859 14 18
    email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
    adres skrzynki do doręczeń elektronicznych:
    AE:PL-85201-93303-IVHWD-26

    godziny otwarcia:
    od poniedziałku do piątku 07:30 - 15:00

    NIP: 813-02-69-006
    REGON: 000507495
    KRS: 0000124127

    Infolinia

    tel. 17 859 14 00
    Infolinia czynna w godzinach:
    od poniedziałku do piątku 07:30 - 15:30

    Centrala Banku w Niechobrzu

    Niechobrz 118, 36-047 Niechobrz
    tel. (17) 859 14 00

    Obsługa Klienta: 7:30–15:00
    wpłatomat / bankomat 24h

    Filia w Boguchwale

    ul. Suszyckich 6, 36-040 Boguchwała
    tel. (17) 871 17 92

    Obsługa Klienta: 8:30–15:30
    wpłatomat / bankomat 24h

    Ekspozytura w Zgłobniu

    Dom Ludowy w Zgłobniu, 36-046 Zgłobień 77
    tel. (17) 871 60 97

    Obsługa Klienta: 7:30–15:00
    bankomat 24h

    Oddział w Kielanówce

    Kielanówka 35/1, 35-106 Rzeszów
    tel. (17) 740 10 44

    Obsługa Klienta: Wtorek, Czwartek: 8:00–12:00
    Poniedziałek, Środa, Piątek: nieczynne

    wpłatomat / bankomat 24h

    Infolinia:

    17 85 91 400

    Zastrzeganie kart:

    828 828 828

    Bank Spółdzielczy w Niechobrzu z siedzibą w Niechobrzu, 36-047 Niechobrz 118, tel. 17 859 14 00, którego akta rejestrowe są przechowywane w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisanym do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS-0000124127, NIP: 813-02-69-006, REGON: 000507495, Kod SWIFT: POLUPLPR