Przelewy BLIK na telefon już dostępne w aplikacji BSGo!

 

 

Szanowni Klienci,

 

Miło jest nam poinformować, że uruchomiliśmy dla Państwa kolejną odsłonę mobilnych płatności w aplikacji BSGo - przelewy BLIK na numer telefonu.

Przelew BLIK na telefon to usługa polegająca na przyspieszeniu i ułatwieniu przekazywania środków, które znajdą się na rachunku odbiorcy w zaledwie kilka sekund! Nie musisz już przepisywać i znać numeru rachunku odbiorcy. Wystarczy tylko numer telefonu lub odbiorca zapisany w książce kontaktów na Twoim smartfonie.

 

 

Jak aktywować przelewy BLIK na telefon w aplikacji mobilnej BSGo?

 

1) Uruchom aplikację BSGo,
2) Włącz "Więcej" w prawy dolnym rogu, a następnie wybierz "Ustawienia" i "Ustawienia BLIK",
3) W opcji Przelewy na telefon zaznacz "Odbieraj przelewy BLIKIEM", a następnie zatwierdź uruchomienie usługi zgodnie z komunikatami na ekranie smartfona,
4) Zaznacz "Pokaż Użytkowników BLIK-a" a następnie wyraź zgodę na dostęp aplikacji do książki adresowej - ułatwi to proces tworzenia przelewu na telefon,
5) Uruchom "Limity BLIK" i ustaw wartości w zakładce "Przelew na telefon BLIK" (maksymalnie 1 000 zł dziennego limitu kwotowego oraz ilościowy limit transakcji dziennych - maksymalnie 10 sztuk).

 

 

Aby wykonać przelewy BLIK na numer telefonu:

 

1) Uruchom aplikację BSGo i wybierz ikonę BLIK-a
2) Wybierz opcję Przelew na telefon, a następnie wskaż kontakt z Twojej książki telefonicznej, przy którym znajduje się ikonka  lub wprowadź ręcznie numer telefonu oraz pozostałe dane przelewu tj. nazwę odbiorcy, kwotę przelewu oraz tytuł płatności,

3) Zatwierdź transakcję kodem PIN do aplikacji.

Bank Spółdzielczy w Niechobrzu z siedzibą w Niechobrzu, 36-047 Niechobrz 118, tel. 17 859 14 00, którego akta rejestrowe są przechowywane w Sądzie Rejonowym w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, wpisanym do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS-0000124127, NIP: 813-02-69-006, REGON: 000507495, Kod SWIFT: POLUPLPR